رایت 1گیگ روی سی دی 700مگابایت با نرو...!!!مگه میشه!!!!

نروکسپرس را باز می کنیم.

بعد Data را انتخاب می کنیم.در پایین صفحه یک زبانه به اسم moreوجود دارد روی more کلیک می کنیم تا لیست مخفی نوا پایین صفحه باز شود.

روی ایکن چکش( configure) کلیک می کنیم تا کادر محاوره ای preferencesباز شود .

روی زبانه general کلیک می کونیم بعد red maker(min,sec,frm)را از 80 به 120 تقییر میدهیم .

بعد به زبانه Expert Featuresکلیک می کنیم و عدد مقابل maximum CD sizeرا به 120یا 150 تقییر می دهیم.

بعد در همان زبانه تیک Enable DVD Overburningرا فعال می کنیم.

بعد تیک Enable genertion of lead-ouرا افعال می کنیم .

بعد بر روی Ok کلیک کرده بعد نرو را از نو باز می کنیم .

روی Add کلیک می کنیم و فایل های مورد نظر را باز می کنیم حالا شما می توانید یک گیگ روی سی دی رایت کنید .

نکته:اول شما باید ببینین رایتر تون over burning ساپورت میکنه یا نه برای انکه اینو بفهمین منو استارت رو باز کنین واز داخل برنامه هاNero Burning ROM رو اجرا کنید بعد کلید های ترکیبی ctrl+rرو بزنید وببینید در قسمت Record Information روبروی عبارت over burning عبارت supported نوشته شده است یا نه اگر نوشته نشده بی خیال این ترفند بشین اگه نوشته بود شما میتونین این ترفند رو اجرا کنید.

مخفی کردن یک فولدر یا فایل به شکلی جدید و حیرت انگیز!!!

در این ترفند قصد داریم یک روش بسیار جالب و کاربردی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید یک فولدر یا یک فایل را در داخل ویندوز XP به سادگی کاملأ از صحنه روزگار محو کنید به شکلی که کاملأ مخفی و ناپیدا شود. سپس خودتان میتوانید با دانستن نام آن فایل و یا فولدر مجدد و به همان سادگی آن را بازیابی و ظاهر سازید. این ترفند را میتوانید ساده ترین نوع مخفی سازی فایل دانست به نحوی که با استفاده از گزینه های مشاهده فایلهای Hidden و امثالهم هم نمیتوان آن را مشاهده کرد.

برای این کار:

ابتدا از منوی Stat وارد Run شوید. سپس دستور cmd را تایپ نموده و Enter بزنید.
اکنون در داخل CMD کد زیر را وارد کنید و Enter بزنید:

attrib +h +s D:/Tarfandestan
دقت کنید این کد فولدر Tarfandestan را در درایو D مخفی میسازد.
به Space های خورده شده در میان کد نیز دقت کنید.
با این عمل فولدر Tarfandestan کاملأ از روی هارد شما مخفی میشود.

در صورتی که میخواهید یک فایل را نیز مخفی کنید کافی است آدرس را بدین شکل وارد کنید:
attrib +h +s D:/Windows/Tarfandestan.exe
این کد فایل Tarfandestan.exe را در داخل درایو D و پوشه Windows مخفی میسازد.

به همین سادگی شما میتوانید عملیات مخفی سازی را انجام دهید.

اما چگونه این فایلهای مخفی کرده را بازگردانیم؟
بدین منظور در داخل CMD دستور زیر را وارد کنید تا به ترتیب فایلهای مخفی شده مان آشکار گردند:
attrib -h -s D:/Tarfandestan
attrib -h -s D:/Windows/Tarfandestan.exe

تنها دقت کنید که محل و نام فایل مخفی شده تان فراموش تان نشود چرا که دیگر امکان بازیابی آن وجود ندارد

دو فولدر با نام یکسان در یک مکان بسازید

حتمأ شما نیز میدانید که در داخل محیط ویندوز و در یک محیط خاص مانند دسکتاپ یا پوشه My Documents نمیتوان دو فولدر با نام یکسان ساخت. چرا که از نظر منطقی و آدرس دهی در داخل ویندوز این کار شدنی نیست. اما هم اکنون قصد داریم ترفندی ساده را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید در یک محل دو فولدر با یک نام کاملأ یکسان بسازید!

برای اینکار:
از طریق My Computer به محلی که قصد دارید دو فولدر با نام یکسان را بسازید بروید.
با راست کلیک و انتخاب New > Folder فولدر جدیدی ساخته و نام آن را به عنوان مثال همان طور که میبینید در این نام بین دو واژه Newو folderیک فاصله توسط Space زده شده است.
حال مجددأ فولدر جدیدی ساخته و نام آن را این بار به صورت زیر قرار دهید:
واژه
Newرا تایپ کنید سپس کلید Alt را گرفته و عدد 255 را وارد کنید (از کلیدهای سمت راست کیبورد استفاده کنید) ، خواهید دید که یک فاصله تایپ خواهد شد. حالا واژه folder را وارد کنید.
با این کار شما دو فولدر با نام یکسان دارید که ظاهرأ نام یکسانی دارند اما در کاراکترهای وارد شده تفاوت باطنی وجود دارد.

New folderبگذارید

مخفی کردن فایل در داخل عکس توسط نرم افزار winrar

  سلام امروز می خوام بهتون یه روش مخفی سازی جالب رو بهتون نشون بدم  

برای این کار یه عکس نیاز دارم که پسوند اون حتما باید jpg یا gif باشه و فایل رو که قصد دارید اون رو در عکس مورد نظر مخفی کنید رو د رکنار اون قرار دهید حالا باید فایل رو با نرم افزار winrar فشرده سازی کنید برای این کار روفایل مورد نظر راست کلیک و add to archive رو بزنید حال به منوی start رفته و run رو بزنید و در ان cmd رو تایپ کرده و اینتر کنید حال باید به مسیری که در آن عکس و فایل قرار دارد بروید به طور مثال اگه در درایو d قرار دارد باید تایپ کنید d: و اینتر کنید سپس دستور زیر را وارد کنید copy /b pic.jpg + folder.rar newpic.jpg به فاصله های میان دستور کاملا دقت کنید در این دستور pic همان نام عکس مورد نظر ماست folder نام فایل که قصد مخفی کردن آن را داریم و newpic نام جدید عکسی است که فایل ما در آن مخفی می شود حالا بعد از اینتر کردن می بینیم که یک عکس جدید با نام newpic در هما ن مسیر به وجود آمده است برای دیدن فایل باید روی آن راست کلیک و open with را بزنید و با نرم افزار winrar آن را باز کنید می بینید که فایل شما را در لیست نشان می دهد امیدوارم استفاده لازم را برده باشید

روشن کردن سیستم با استفاده از صفحه کلید

برای انجام این ترفند ابتدا وارد Setup شوید . برای وارد شدن به Setup هنگام روشن شدن سیستم کلید Delete را بصورت پی در پی فشار دهید تا یک صفحه آبی رنگ ( شبیه به NC ) ظاهر شود . گزینه
Power Management Setup را انتخاب کنید و وارد آن شوید . در صفحه Power Management Setup گزینه Power On By Keyboard را انتخاب کرده و Enter را فشار دهید و سپس گزینه Password را انتخاب کنید . بعد از انجام این مراحل گزینه KB Power On Password را انتخاب کنید و پسورد خود را در پنجره Enter Password وارد کنید و Enter را فشار دهید . دوباره پسورد خود را تکرا کنید و Enter را فشار دهید . کلید Esc را بزنید تا از صفحه Power Management Setup خارج شوید . در پایان گزینه Save a Exit Setup را انتخاب کنید و کلید Y را فشار دهید تا تنظیمات Setup ذخیره شود . اکنون سیستم دوباره راه اندازی می شود . در صورتی که مراحل فوق را به درستی انجام داده باشید با فشردن دکمه ای از صفحه کلید که به عنوان پسورد انتخاب کرده اید سیستم روشن می شود . نکته قابل توجه این است که سیستم باید از قبل در برق باشد تا این ترفند اجرا شود . می توان سیستم را به وسیله موس هم روشن کرد .
نکته : هنگام تعیین کردن پسورد اولین کلیدی که فشرده می شود به عنوان پسورد در نظر گرفته می شود

انتقال اطلاعات یک هارد به هارد دیگر به سادگی و بدون واسطه

شاید تا به حال برایتان پیش آمده باشد که قصد داشته باشید اطلاعات موجود در هارد یک سیستم دیگر را بر روی هارد کامپیوتر خود داشته باشید. شاید اولین راهی که به ذهنتان برسد رایت اطلاعات بر روی CِD یا استفاده از فلش دیسک باشد ، اما ممکن است امکانات موجود نباشد یا حجم اطلاعات آنقدر بالا باشد که اینگونه امکان پذیر نباشد. در این ترفند قصد داریم راحت ترین و به صرفه ترین راه یعنی هارد به هارد کردن بدون واسطه یا کابل را برای شما مطرح کنیم.

دوست عزیز برای خواندین این ترفند به ادمه مطلب بروید... 

 

 

ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

پاک کردن برنامه هایی که پاک نمیشوند

ممکن است این مشکل برای شما نیز پیش آمده باشد که قصد پاک کردن و Uninstall کردن برنامه ای را دارید و هر چه میکنید برنامه پاک نمیشود. حتی ابزار Add/Remove Programs موجود در کنترل پنل نیز به کمک شما نمیاید. با استفاده از این ترفند میتوانید تمامی برنامه های نصب شده بر روی سیستم خود را به وسیله رجیستری ویندوز پاک کنید.

برای دیدن کامل مطلب روی ادمه متن کلیک کنید ...

چگونه Documents Shared را در Windows XP غیر فعال کنیم

به منوی start بروید سپس run و داخل ان بنویسید regedit و تایید کنید .سپس به قسمت زیر بروید: